رئیس بلیزارد می گوید که این شرکت NFT ها را راه اندازی نمی کند

رئیس بلیزارد می گوید که این شرکت NFT ها را راه اندازی نمی کند

بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران بزرگ در صنعت بازی تمایل خود را برای معرفی NFT در بازی‌های خود کاملاً واضح اعلام کرده‌اند، به‌ویژه شرکت‌هایی مانند یوبی‌سافت و اسکوئر انیکس که چندین بار در مورد همین موضوع صحبت کرده‌اند. البته، این اظهارات عمدتاً با واکنش گسترده مخاطبان بازی مواجه شده است. خوشبختانه، به نظر نمی رسد که هر نام اصلی برنامه های مشابهی داشته باشد.

 

Blizzard Entertainment  اخیراً نظرسنجی هایی را ارسال کرده است که از کاربران در مورد علاقه احتمالی آنها به NFT ها و ارزهای دیجیتالی که در بازی های Activision Blizzard معرفی شده اند جویا می شود که منجر به گمانه زنی هایی شده است که ممکن است این شرکت برنامه هایی در این زمینه داشته باشد. با این حال، اخیراً در پاسخ به گزارش VGC در مورد همین موضوع در توییتر، مایک یبارا، رئیس Blizzard Entertainment، با عبارات کاملاً واضح، این حدس و گمان را رد کرد و گفت: "هیچکس NFT ها را انجام نمی دهد."

 

سایرین در صنعت نیز در مورد ورود به فضای NFT مردد بوده اند، از جمله شرکت هایی مانند Valve و Xbox، در حالی که برخی از آنها انتقاد کمتری داشته اند، اما هنوز به نظر نمی رسد که برنامه های فوری مرتبط با NFT داشته باشند، مانند سگا، EA، و نینتندو در همین حال، دیگران همچنان تصمیم گرفته‌اند که پس از واکنش‌های گسترده، مانند تیم 17 و S.T.A.L.K.E.R از برنامه‌های خود عقب‌نشینی کنند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8a16

خبرنامه بازی ها

گالری